damla__89 Selamlar 11 haftalık hamileyim kilomda bi değişiklik olmasada akşamları inanılmaz bi şişkinlik oluyo karnım mı midem mi anlayamıyorum.sabaha bişey kalmıyo gün içinde de rahatım.yaşayanlar varmı acaba??
damla__89 Neden sadece akşamları oluyo anlayamıyorum geriliyo sanki karnım.ahh bitmeyen bulantılar kusmalar cabası ilk günden başladı zorluklar
damla__89 Tugcetokgoz oof gece daha kötü olur mide doluyken.ben sabahları yaşıyorum sadece o bile yetiyo bana..midem yanıyo bide sürekli çok yemesem bile yediklerim boğazımda hep sanki
Tugcetokgoz damla__89 aynen benimde öyle benim hem sabah hem gece bulantım ve yanma var çok kötü gerçekten 😞