10 haftalıkken Fetal Dna yaptırdım, temiz sonucu geldi.
Bugün ayrıntılı ultrasonda beynin her iki tarafında kist ve böbrek genişlemesi var dedi doktor, perinatolojiye yönlendirdi.
Sonuç ne olursa olsun çocuğumu kabul ediyorum ben, aslında pozitifim.
Bu durumu yaşayan var mı merak ettiğim için yazıyorum.
Sonuçları ve süreç hakkında tecrübesini paylaşacak birileri var mı acaba?