Bhraysel78 bence Allah’ın verdiği cana kıymayın, sonra çok pişman olursun,ve Benim kadar kötü doğumlar, kötü hamilelikler geçirmiş olamazsınız üstelik iki bebeğimde prematüre doğdu.(kızım32.hafta—oğlum28+6 haftada doğdu) ve şuan kızım 28aylık oğlum 16 aylık başından sonuna kadar prematüre bebeklerime de kendim ve eşim baktı, hiç kimse gelip yardım etmedi gurbetteyiz. Çok kötü günlerdi ama atlattık suan iyi ki varlar diye hep şükrederiz. Gelip sarılıp öpünce kokularını içime çekince, nefeslerini duydukça Allahım ne mutlu oluyorum. Minicik doğdular şimdi ağzı burnu böyle olacakmış ya diye sarılıp seviyorum. Çocuklarım yaşaşın diye ne dualar ettim, ne saçlar ağarttım 😞ve Bebek sizi bırakmadığı sürede sizde o meleği bırakmayın derim.