Aysegull123 Merhaba arkadaşlae 33 haftalık hamileyim iki gündür bebeğimin hareketleri azaldı hissediyorum ama öncesine göre az ve karnım sçok sertti aanki yumuşadı başına gelen varmı endişelenmeli miyim
Bbuusra Aysegull123 2 3 saat hareketsiz kalırsa doktora gidin. Haftalar ilerledikçe hareket Alanı azaldığı için doktorum çok hareket bekleme ama uzun süre hareket etmezse de gel demişti. Hareket etmeyince gittik bir sıkıntı olmadı.
Bbuusra Aysegull123 Bende de öyle 30. Hafta ile şu an 36’dayız aynı değil hareketleri tabi doktorunuza söyleyin bebeğe giden akışına ve suyunuzun azalıp azalmadığına da bakması lazım. Bunlar önemli.