Normal doğum konusunda kendimi cesaretlendiriyordum ama bugün doktor biraz iri olabilir bebek dddi. Normal doğumda fazla hasar alırsın zorlanabilirsin sezeryan istemiyor musun siye sordu? İstesem gün verecekti sanırım. Etrafımdaki herkes de normal çok zor olur kendini zorlama sezeryan günü al diyor. Eşim bile en azından günü belli olur diyor. Kafam çok karıştı. Ne olur bir akıl verin