Kızlar merhaba emzirme döneminde hiperlaktasyon yaşayıp çözüm bulan veya danışmanlık alıp çözüm bulan varmı aranız da ne yapmam gerektiğini hiç bilmiyorum heryerde farklı birşey yazıyor . Bir mastit olmamak için memeyi boşaltmak gerekiyor sağılmalı yazıyor , birde hiperlaktasyon olanların sağmaması gerektiği sağınca daha da artacağı yazıyor ben ne yapacağımı şaşırdım şağmayınca da şişiyor acıyor bebeğim memeyi tutamıyor ve tazyikli geliyor . Lütfen başına gelenler öneri versin