Kızlar bişey daha sorcam 14 haftalık oldu benim ama sürekli akıntı oluyor.iç çamaşırıma çok akmıyor ama peçeteye silince mutlaka görüyorum.ve her tuvalete gittiğimde peçeteye silince mutlaka geliyor.bu haftalarda normal mi.su mu acaba diye baktım afedersiniz yapış yapıştı su olmadıgını anladım.ama her peçeteye sildikçe de gelir mi ki