babyiscoming_ valla kullandık ama nasıl kullandık hatırlamıyorum bir buçuk sene önceydi , sperm değerleri artmadı , sonra beraber Dr a gittik, ürolog kadın dogumcu beraber kordineli gittiler bizde normal ilaç bitkisel ilaç birde keçi boynuzu özü verdiler , Dr takipli gidin olmuyor kendi başımıza malesef 4. Ayda spermler istenilen düzeylere geldi