byzmsmsl ne alaka ya Allahım , tüp bebek adet gevikmemin 2. Günü ne denk geldi beta 113 tu düşük felan değil sakin ha üzülüp stres yapmayın . Pazartesi sabah vermiştim , çarşamba verdim sonra cuma , iki gün ara ile hep aynı saatte aynı yerde mümkünse sağlık ocağı . Artış düzenli olunca bıraktırdı 6. Haftada bebegide gördük , dinletmedi ama kalp atışı var dedi 8 de çağırdı tekrar . Stres gelişimi çok etkiler bunu bana kendi Dr um dedi düşüğe sebep olur dedi , siz başka Dr a gidin değiştirin demoralize eden Dr kardan uzak durun