Pinarrrky Kizzlar selam, hamilelikte makyaj yapmanın, kimyasal krem sürmenin, saç boyatmanin vs bebeğe zararı var mı ? Doğal içerikli ürünler kullanmak gerekir mi ? Net bilgi olmasa da saç boyasi için dibe sürmemek daha sağlıklı diye okudum. Bilginiz var mı? Siz dikkat ediyor musunuz💁
Adenala Pinarrrky Saçlarımı boyamadım bir bilgim yok ama kontrole giderken kızım için süslenip makyaj yapıp gidiyorum Bir de beyaz ten hasta gibi gösteriyor insanı hafifte olsa yapıyorum
Cgdmerl Pinarrrky ben doktoruma danıştım saç boyasını, 14. Haftaya kadar kesin boyama demişti 19 a gelmek üzereyiz ben boyamadim hala kına yakıyorum saçlarım kızıldı zaten , ama bana ispatlanmış bir zararı yok sadece tedbir için demişti. Saç diliyle alakası yok ayrıca, kokusu da tıpkı kimyasal herseyin kokisi gibj bebege zarar verirmiş, boyarken havalanan ve açık alanda boyamamiz gerekirmiş boyarsak eğer.
Pinarrrky Adenala Adenala ben de beyaz tenliyim malesef direkt hasta mısın diyorlar 😒 dışarı çıkarken az da olsa yapıyorum valla ben de 🙄
Aybarssmom_ Saçımı boyatnadım riske atmak istemedim, makyaj da ben normalde de sadece güneş kremi, far, rimel, göz altı aydınlatıcı, allık, ruj veya nemlendirici sürüyordum yine aynı takıldım. Cilt bakım ürünlerimi kullanmadım sadece gül suyu kullanıyorum
Pinarrrky Aybarssmom_ ben de riske atmayayim diye boyamiyorum ama boyatanlar duyuyorum. Beklemyi dusunuyorum doguma kadar. Boya konusu muamma o yüzden riske atmamak en mantiklisi. Makyaj yapıyorum ben de ağır ürünler sürmüyorum. Gül suyu en temizi🌸
Pinarrrky Cgdmerl evet kanıtlanmış zararı yok ama ilk haftalarda boyatmayin deyince ne olur ne olmaz diye dusunuyor insan sonraki haftalar için de. Teşekkürler bilgi için 🤗