Betusperi 6+3 te kese göründü ama kalp atışı duyulmadı. Doktor çok da olumlu konuşmadı. Korkuttu beni biraz. Erken mi sizce? Yaşayan var mı hanımlar?
Adenala Betusperi 7. 8. Haftalarda duyulur büyük ihtimalle canım ben 7. Haftada bebeği 8. Haftada kalp atışını duyup sağlık ocağına haber verdim
gdaslik Betusperi bugün gittim 7+6 da duydum kalp atışını ilk 5 haftada kese görmüştük sonra bugüne kadar doktora gitmedim iyice netleşsin diye bince 8 haftayı bekleyin net duyarsınız kalp atışını
Esraibo1998 4 haftalık iken kese göründü 6+3 iken kalp atışını duyduk canımm kimisi geç döllenme olduğundan ilerki haftalarda duyuluyormuş
Betusperi @Adenala ilk hamileliğimde 6 haftada duymuştuk bu biraz korkuttu beni açıkçası. Cuma günü kontrole gideceğim 7+6 günlük oluyor inşallah duyarım Bu sefer
ikibaloglanannesi Betusperi ben kendim geç gittim. Stres vs de yapmadım hiç 6.hafta da öğrenmiştim hamileliğimi. Doğurdum zaten 10 ay oluyor