Kızlar kafama takıldı benim ptsi doktor kontrolümde su miktarı 10cm dedi doktorum çok değil şuan sınır de değil dedi ama sanırım bir önceki muayene göre azalmış dedim sızmış olabilir mi olabilir sızsaydı crpn yükselirdi dedi crp 5 çıktı o gün. Ama ben iç çamaşırımda hiç ıslaklık görmedim bugüne kadar , idrarımla bir gelse direk akar bazen idrarımı kesiyorum yaparken akan birşey olmuyor su gelişi olsa durmaz diye düşünüyorum sizce neden olmuş olabilir ? Doktor 36 ya kadar idare eder dedi zaten plasenta yaşlanmam da vardı 36 da alırız belki dedi. Su konusu kafama takılıyor ptsiden beri takip ediyorum ama öyle gelen yok tuvaletten sonra da siliyorum kuru geliyor