Kızlar merhaba.Uzun ve zorlu mücademiz sonucunda yarın kızımla kavuşuyorum.Genel anestezi sezaryeni olucam 37+6 da doğurucam nasipse.Bu zamana kadar bir sürü korku yaşadım kordon dolandı bebekte hareketlilik azaldı 34. Haftada erken doğmasın diye ciğer geliştirici vurdu ama çok şükür bu haftaya kadar geldik.Panik atağım var ve belden olunca eşim giremiyor diye genel sezaryen olucam.Rica etsem dua edermisiniz güzel geçsin kızıma sağlıkla kavuşayım🥹Hamile olmak isteyenler anneliği hak edenler ve hamile olanlar ameliyata girmeden bol bol size dua edeceğim.Bir hikayemizin sonuna geldik önümüzde up uzun hiç bitmeyecek bir hikaya var💖Burası 9 ay tüm sorularımın cevabını aldığım bir platform oldu.Melina Lena sana kavuşuyoruz annem🤍