Kızlar şu an 27+4. Haftadayım bebek büyümeye başladığından beri mideme çok feci baskı yapıyor ve ister bir kaşık ister bir tencere yemek yiyim farketmiyor resmen midemin olduğu göğüslerimin altında kalan kısım şişiyor böyle çatlayacak gibi hissediyorum. Ne hareket edebiliyorum ne nefes alabiliyorum geceleri uyuyamıyorum tıkanıyorum sağıma yada soluma yatamıyorum. Yani ben ilk hamileliğimde böyle bir şey hiç yaşamadım sürekli bir gaz problemi artık çok afedersiniz eşimden utanıyorum yanlışlıkla bir ayıp yapacağım tutamayıp diye tövbe estagfrllah 🤭gece gündüz farketmez oldu şu anda da aynı durumdayım ve hiçbir türlü rahatlama yolum yok ne ağızdan ne tuvalete giderek gerçekten affedin tıbbi bakıyorum artık olaya. böyle olan yaşayan var mı kendimi hani inekler catlayacak gibi olur ya bir şey batırıp karnına hayvan çatlamasın diye o gazı çıkarırlar aynı öyle hissediyorum