23+2yiz hala kullanıyorum hatta bugün kontrolüm vardı daha kullanacak miyim dedim biraz daha kullan dedi, dedim artık ben kabullendim o iyi olsun doguma kadarda kullanırım bi zarari yok sabah akşam 1 tane ağızdan alıyorum yan etkilerini yaşıyorum bas dönmesi olarak ama vajinadan alamıyorum maalesef