Nuryg Yasmiyy ben daha iki gün önce ikinci sezeryanımı oldum şu an ayaktayım kendi işimi görebiliyorum bebeğimi rahatlıkla emzirebiliyorum ki ben çok nazlı bi insan olduğum halde bu kadar iyiyim o yüzden hiç korkmayın zor veya kolay herkesin hikayesi kendine özel ama bebeği kucağınıza aldığınız an her şey o kadar güzel oluyo ki her şeye değiyo inanın❤️
Deletedmom_103 Yasmiyy Korkulacak hiç bir şey yok emin ol, o kadar hazırlıksız doğuma gittim ki ne olduğunu anlamıyorsun bile, o sancıları bir daha hiç hissetmeyeceksin o anlık bir acı sonrası mutlu son zaten bunu düşünerek motive ol
Mervettas Yasmiyy ben de senin gibiydim canım ama inan şu an ikinci hamileliğim doğum yapmış birisi olarak emin ol senden daha çok korkuyorum. Aslinda bakma öyle çokta korkulacak bir şey değil inan bana ama yine de sonuçta belirsizlik oluyor nasıl geçecek nasıl olacak herkesin doğumu farklı olduğu için hatta her doğum farklı olduğu için insanı geren şey o oluyor diye düşünüyorum. Düşünmemeye çalış iyi yada kötü doğum hikayeleri okuma dua et bol bol. Bir arkadaşım ikinciye hamileydi ben de yeni doğum yapmıştım ya korkmuyor musun diye sormuştum o kadar rahattı ki neyinden korkacağım bir şekilde çıkacak o çocuk oradan demişti millet bu kafalarda sen de kendini rahatlatmaya bak düşünme nasıl olacak diye doğum başladı mı anlamıyorsun bile o hengamede korkmaya fırsat kalmıyor 😄
Yasmiyy Mervettas 🤣 hayırlısı ile doğursaydım ama zaten çok takıntılı biriyim ki oda geçecek biliyorum . kadın vücudu bir tek doğum sancısını hafızaya kaydetmezmiş . Kaydetseydi kadınlar ikinci çocuğu yapmazdı 🤣
Mervettas Yasmiyy evet evet ben de biliyorum o yazıyı bir ara instagramda çok dolaştı ama yok valla 4 sene once doğum yaptım hala ilk günkü gibi acım taze 🤣🤣