Karbeyaz_ Merhaba kızlar ben çok stresli kaygılı birisiyim 19 haftama kadar hiç birşey yaşamadım şükür ama bugün bi ruhum daraldı elim ayağım titredi bian iştahım kapandı hiç birşey yapmama isteğim geldi korkuyorum bebeğime birşey olur mu 😞