Merhaba hanımlar 3’üncü gün embriyosu transfer edildi ve bugün 9 gün idrar testi sizce ne zaman yapmalıyım? Dün erken gebelik testi yaptım pozitif gördüm bir de normal kaset testlerinden denemek istiyorum sizce kaçıncı günü yaparsam net sonuç alırım? Yarın sabah mı yapsam yoksa 11 günü sabahı cuma günü mü ne zaman net çıkar üzülmek istemiyorum sonra.. bilgisi olan yazabilir mi?