Gozdecaner Glcnors bebeğin gelişimine göre en erken planlı sezeryan 37 de oluyor aksi bir durum olup mecburi girilmezse ama bütün doktorlar 38-38+3 itibariyle alır
Glcnors Yeliz34 ben kalp rahatsızlığı geçirdiğim için büyük ihtimalle sezaryan olucam o yüzden sormak istedim
Yeliz34 Glcnors rabbim sağlık versin canım benim doktorun doğru zamanı bilir sağlıkla kucağına al inş 🙏❣️