Betul709 33.haftadayım kızlar bebeğin eli kolu mu kafası mı bilmiyorum gerçi başı aşağıda dedi doktor ama beni böyle rahatsız eden bir his oluyor 1 haftadır. Kazıyormuş gibi bir his oluyor rahmimde böyle bir şey yaşayan var mı?
Aysimamom37 Başı aşağıdaysa normal dogum pozisyonunu almış demektir o yüzden aşagı taraflarda olması normal bebegin bende 36+6 yım benimde öyle oralarımda çok baskı var çünkü bebek orda artık vajinaya ve kasıga baskı yapıyor