Selam güzel anneler 4-5 gün önce kasıklarımda ara ara sağ ara ara sol kasığımda ağrı yaşadım şuanda adet olmama 1 hafta var sizce hamile olabilir miyim test yap derseniz erken olduğu için yapmak istemiyorum negatif sonucunu görmekten korkuyorum benim yaşadıklarımı yaşayıp hamile kalmış olan var mı ? Yorumlarda buluşalım ❤️😇