aysenurokutucu Kızlar hamileliğinde çok fazla rüye gören var mı ben sürekli bebeği görüyorum doğumu görüyorum merak ettim benim gibi olan var mı
Derinnmom aysenurokutucu ben ben ben ilk 3 ay sürekli kötü rüyalar gördüm şuan bazen bebeği görüyorum bazen doğum yaptığımı felan filan
annelik_4 aysenurokutucu 4 aylık oldum ilk 3 ay hep oğlumun olduğunu görüyordum emziriyordum sanırım gerçek oldu erkek dedi doktor ama erken haftada söylediği için değişebiliyor dedi🥲
aysenurokutucu Adenala hep böyle görmüyorum genelde kötü rüyalar görüyorum birkaç defada bu tarz rüyalar gördüm
aysenurokutucu Paronayanne bende hep böyle rüyalar görmüyorum genelde çok kötü rüyalar görüyorum birkaç defa da bu tarz rüya gördüm
Nare-21 aysenurokutucu bende sürekli bebeği görüyorum hastanede ultrosanla bakıyorum bazen iyi bazende kötü rüyalar görüyorum