[silindi] Haftaya giriyorum 2. Gebeliğim bu gebeliğim de sürekli başım ağrıyor Tansiyonum normalin üstü diye söylendi sizce de normal mi ?
HSC [silindi] öncelikle geçmiş olsun benimde tansiyon problemim var 14-9 yüksek oluyor. Sizin de küçük tansiyonunuz yüksek doktorunuzla paylaşın ve gereken önlemleri alın. Daha yolun başındasınız
Ankara-58 [silindi] benim ki yükseldiği zaman ağrıyı cnm düşük olması yüksek olmasından iyidir ilk aylarda okuyo düşük 30 dan sonra benim ki yükselmeye basladi
[silindi] HSC size de çok geçmiş olsun. Hamileliğin başından beri baş ağrısı çekiyorum sizin de öyle mi ?