EsraTayfun Gule1- gecçen hafta 34+3 ken biri 2250 digeri 2100 gramlardı yarin gidicez bakalim kac cikacaklar ama doktor buyumezler artik demisti
Gule1- EsraTayfun benimki de geçen hafta artık çok almazlar ciğerleri gelişecek dedi ama yine de alırlar filan demişti 37 dolana kadar
Esra_artun Benimde ikizlerim var sezaryen olmuştum hiç normal doğum konuşulmamıştı bebeklerin birisi kanala girmeden doğuma almam gerekir demişlerdi yoksa diğeri riske girer demişlerdi
EsraTayfun Esra_artun bu risklerin hepsini benim doktorum göze aliyor ama kendisi basimda olmuycak ilginç ve korkunç gercekten
Esra_artun EsraTayfun benim 32 haftalıklardı muayneye gitmiştim açılmam varmış doğuma alınmıştım sonra sancımda olmuştu zaten ama ikizlerde birgün bile anne karnında dursalar faydası var çünkü 1ay kuvezde yattılar geç olsunda iyi olsunlar inşallah
Esra_artun EsraTayfun biri 2.150 diğeri 1.980 di ama kuvezde ikiside 1800 e kadar inmişlerdi.anne karnında kiloları daha fazla gözüküyordu ama göründüğü gibi olmadı maalesef yanılabiliyorlar
Gule1- EsraTayfun sanırım 33teydi sancım çıktı nst de onu durdurduk Allah’ın izniyle ve 4 doz ciğer geliştirici oldum geçen hafta kontrolde sancı çıkmadı ilaçtan sonra