Lotus0-0 ya devlette verilmiyor diye biliyorum ama kantinlerde olabiliyor bazı yerlerde bence yaptırın bende de yoktu tedaviye baslicaktik aşılama için rutin kanlarını alırken kandan olduğu çıktı mesela hep ona göre hareket ettik asilamalarim tutmadı ama kendiliğinden 3 ay sonra mucizem geldi.Bence Dr dinleyin böyle şeylerde kimseye kulak asmayin,Rabbim sağlıkla sizede nasip etsin inşallah 🤲