Raziyenurx şöyle söyliyim
Ben geçen hafta çarşamba gittim.
Ve bu cuma kontrole gideceğim ücretsiz muayene olscağım yine.
Yani çarşamba günüde sayılıyor.
Ama hastaneye göre değişiyor olabilir.
Ben evimin yanındaki hastaneye gidiyorum 9. Gün bitti diyor.
Başka yerdeki doktora gidiyorum kontrolünüz varmış diyor.
Benden cuma günü para alamazlar çünkü reçetenin arkasına hemşirem anlatım yaptı ilaçları doktorunuz ne zaman gelin diye sordu haftaya cuma dedim.
15 12 2023 cuma kontrol yazdı. İmkanı yok para alamazlar. Ondan diyorum yani 10. Günde sayılıyor.
Oraya not düşmeseydi de gene ücretsizdi.