Mrkpcioglu bugün tekrar gittim yukarı çıkmış ama bu seferde şöyle birsey oldu.. 6+6 dayım, gecen hafta keseyi görmüştük bu hafta da kalp atışı icin çağırdı doktor ama dinleyemeden. Hala gecen hafta gibi bes haftalık görünüyor ama gecen hafta bebek yoktu bu hafta var dedi, bir hafta bekleyelim haftaya tekrar gelin bakalım ama sağlıksız bir gebelik gibi görünüyor eğer öyle olursa ac gelin müdahale edelim dedi 😞