Prmdkanneee Arkadaşlar geçen ay 17 kasımda reglim başladı, 2 aralıkta birleşme oldu, 15 aralıkta adet tarihim. 11 aralıkta beta hcg verdim negatif çıktı. Acaba erken mi vermişim hala hamile olma ihtimalim var midir bekleyeyim mi ya da test yapayım mı
Dilekylmaz Prmdkanneee adetin gecikmesini bekleyin evde de test yapabilirsin benimde 17 Kasım da başlamıştı bekliyorum hala
Girly-Babe Adetin gicikmisini bekle ve en az 10 gün geciksin çünkü hem garanti bi sonuç alırsın himdi sürekli sürekli erken negatif sonucunu duymak seni yıpratır
Dilekylmaz Prmdkanneee geçen ay kimyasal yaşadım 3 gün öncesinde test yapmıştım ikinci çizgi çıkmıştı bu ay varsa çıkar mı bilmem yine 3 gün kala yapmayı düşünüyorum
Prmdkanneee Dilekylmaz İnsalah hayırlı sonuçlarınızı bekliyorum bende yarın sabah yapayım o zaman Reglden bir gün öncesi