Asliigurbuz59 Yeni doğan için hangi bez, ıslak mendil,şampuan ve deterjanı kullanıyorsunuz . Çok fazla marka var ne alsam bilemedim. Önerilerinizi bekliyorum 🤗
Gozdecaner Asliigurbuz59 bez ben direk bimin bezini de kullandığım oldu baby turco ve sleepyde bır sıkıntı yaşamadım bebekten bebeğe değişiyor deterjan ilk bebeğimde unı baby kullandım ikincide omonun bebek deterjanını aldım yumuşatıcı olarak Uni baby vardı ama beyaz sirke çoğunlukla kullandım ıslak mendıl hep trendyoldan kolili baby turco ıslak mendil aldım uyguna geliyor diye
e_blue_sky_a Asliigurbuz59 şampuan eczacımın önerisi ile mustela aldım lakin konak olursa biobaby çok iyi geliyormuş fiyat olarak da uygun. Islak mendil sleppy bio natürel aldım açtım baktım yüzümü falan sildim çok iyi. Yenidoğan prima premium care aldım 140adet. Civilden aldım indirim vardı. 2ve3 no ise yine sleppy bio natürel; arkadaşlarım önerdi aldım bilmiyorum kulkanabilecek miyiz
Tazeanne68 Asliigurbuz59 daha kullanmadım ama mustela şampuan ve pişik kremini aldım herkes çok öneriyor deterjanı duru sabun aldım rendeleyip kullncm bezde sleepy bio natural düşünüyorum ilk stok ypmycm cildine göre bakcm ıslak mendilde aynı şekilde sleepy
Ftm-3 Asliigurbuz59 ıslak mendil önerilmiyor mecbur kalmadıkça kullanmayın oda yıkıyarak kullanın benim oğlum iki aylık pamuğu ıslatıp sıkarak siliyorum poposunu heryere su kabımı ve pamuğumu da götürüyorum sadece dışarda ıslak mendil birkaç kere kullandım.Bez olarak da en başta slepy natural kullandım çok kötü pişik yaptı BİM’in bezini tavsiye ettiler jenyy wlly pişik yapmıyor çok memnun kaldım ondan devam ediyorum artık .birde tavsiyem hangi bez olursa olsun stok yapmayın önce deneyin bebeğinize iyi gelirse öyle stok yapın.
Mervee__ Mervee__ deterjanda dalini kullanmıştım yumaşıtıcda vardı adını unutum ama iyi çıkarmıyorlardı ben yeşil sabunla elimde yıkıyordum yada rendeleyip atıyordum camaşır makinasına
Fdmgnr Mervee__ bende Molfix denedim pişik yaptık e bebeğin bezini denedim pişik devam etti. BİM’in bezini tavsiye ettiler geçti çok şükür bizde onunla devam ediyoruz
MorKelebek54 Mervee__ jenny vey hala var mi? Yegenimde kullaniyo hengem cok hosuma gidiyodu kokusu hic bi bezde boyle koku gormemistim ama degistirilemdigi zaman sarkma yapiyodu sanirim hala oyle mi bilmiyrum tabi
Mervee__ MorKelebek54 biz kullanıyoruz memnunuz ben zaten çok sık degiştirıyorum bazen degişik bezler alıyoruz
caglads Asliigurbuz59 bez ve ıslak mendil molfix pure soft deterjan ve yumuşatıcı uni baby tercih ettim