Prmdkanneee erken erken üzülmeyin , şöyleki tüp bebek benimki 5. Gün embriyosu transfer edildi ,transferden birgün sonradan sayiliyor 1. Gün diye , 7. Gündü çok silik öğrendim , 7+5 12 zaten, yumurtayı toplayıp dolledikleri günü değil ertesi günü sayıyorlar birgunde ordan 13. Günde bende erken gebelik çok silikti , şuan 11+1 haftaligiz şükür