Eurydice bende kabizim 38 haftadayim.doktorum duphlac şurup verdi.gunduz 2-3 kere kullan dedi.doktorunuza ulaşabiliyorsaniz sorabilirsiniz.entrogermina kullanabilirsiniz.eczanede satiliyor.probiyotik.kuru kayısı denediniz mi ? Kuru kayısı yiyip üzerine su icebilirsiniz.ilk hamile kaldığım zamanlar bana fayda etmişti.