ffckizannesi Pltkbra çok dipte bir çizgi gördüm ama o kadar aralıklı olmuyor diye biliyorum test bozuk çıkmış olabilir mi tekrar yapın isterseniz hem erken gebelik testi hem normal kasetle
Pltkbra ffckizannesi Banada öyle geldi sankı en uçta cızgı var diye ama emin olamadım en ıyısı adet gününe kadar bekleyeyım dedım