Klbk16 15.haftamdayım demir 36 ferritin 8 çıktı sizin kaç kızlar çok halsizim demir haplarına baslamadım daha doktorum vermedi ne zaman verir acaba
Cgdmerl Klbk16 ben demir eksikliğim olmadığı halde 12. Haftadan beri kullanıyorum, zaten gebelikte eksiklik olmasa bile kullanmak gerekiyor diye biliyorum.
Asus1 Klbk16 14 veya 16 da başlıyorlar en geç ama eksiklik varsa erken de başlayabilirsin bence bir sıkıntı olmuyor diye biliyorum 12 de başlayan çok çünkü
NurCan58 Ben normalde de gebelikte de kullanıyorum ama pek bir etkisi yok en son kan degerlerimde ferittin 6ydı. İnsallah bi aksilik olmaz :(