fatmapamukyildirim Kızlar 9+4 deyim dün akşamdan ensemden kafa arkama ağrı vuruyor. Soğuk kompres yaptım , duşa girdim geçmedi. Parol aldım içsem bir sıkıntı olur mu başka önereceğiniz birşey var mı ?
2kucukbebis fatmapamukyildirim 1 haftadır çekiyorum doktorum 3 taneye kadar içebilirsin dedi. Ne yaptıysam geçmek bilmiyor.
2kucukbebis fatmapamukyildirim 19 haftalığım ve 15. Haftadan beri çekiyorum. Bazen geçiyor bazen aşırı şiddetli şekilde devam ediyor.