esoerlk55 Mercimeek evet evet dikkat ediyorum sürekli yiyorum zaten yoğurt falan belki geçer zamanla ama diş hekimi yüzün şiş gelirsin böyle giderse dedi
Dryfrmzz25 esoerlk55 narın suyunu sıkıp gargara yapın iltihabı geçiriyor en azından iltihap geçerse ağrısı hafifler belki çok geçmiş olsun bide buz koyun dışardan ağrıyan bölgeye
esoerlk55 Mercimeek eğer öyle ise zaten çekerim acısını yapacak bir şey yok yeter ki bebeğim sağlıklı olsun
Svgsyhts esoerlk55 canım bende 33 haftalıkken diş ağrısı çektim doktorum antibiyotik kullanmama izin verdi internetten de araştırdım gerçekten de kullananlar varmış o beni rahatlattı çok zor durumdaydım hiçbir şey yiyemiyordum umarım sende en doğru yolu bulursun çok geçmiş olsun
esoerlk55 Svgsyhts pazartesi günü konuşucam bende bebeğime zarar vermek istemiyorum en doğru olanı yapmak istiyorum tabi ama çokda ağrıyor en azından ağrısı dinsin yeterli olur benim için
Eylulpera esoerlk55 pamuğa karanfil yağı damlat ağrıyan yere koy parol kullanabilirsin. Tuzlu ve karbonatlı su yapıp çalkala bolca , sirkeli tuzlu suda olur yutma sadece. Çok geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah.
e_blue_sky_a esoerlk55 perinatoloji bana ilk 12hafta sabret demişti. Siz sarımsağı tekrar deneyin. Öncesi iyice fırçalayın. Sarımsağı ezip çürük yerlere basıp bekleyin. 10dk. Sabah akşam 2gun. Benim geçirmişti
bbaby44 Benim diş etimde resmen sarkan bir et parçası çıktı ve iltihaplı sürekli ağzımda o kötü tad ve diş hekimi gargara bile yazamam hamilesin dedi 30 haftamdayim ne olcak bilmiyorum benim yaşadgm durumu yaşayan varmidir onuda bilmiyorum çok ilginç
esoerlk55 bbaby44 çok zor ya diş ağrısı sende karanfil yağını dene bende çok kısa süreliğine de olsa kesti ağrısını tadı biraz kötü ama anlık uyuşturuyor dişi
Balpa_95 esoerlk55 Hanımlar bu dönemde kalsiyum ihtiyacımız daha çok artıyor bu da en çok dişlerde kendini belli ediyormuş. Bol peynir yoğurt süt tüketin (tabii doktorunuza danışmanız daha doğru olacaktır)
bbaby44 Aysemm44 canım senden rica etsem doktora gideceksen sabah son 3 aylık dönemde işlem yaparlarmı dişe sorarmısın benim için gebelik tümörü oluştu diş etimde :( eğer görüpde sorarsan teşekkür ederim :)
Aysemm44 bbaby44 Cnm yeni çıktım sordum dedi 3-6 aylıken tedavi yapılması lazm o hamilelik süreç içinde 6 ayı geçerse olmaz dedi ama tedavi olmazsa bebeğe geçer erken doğuma yol açar dedi eğer 3 aylıksa dedi doktora gidebilir sıkıntı yok dedi ama bi an önce gitsn dedi daha kötüleşmeden
Kadnag esoerlk55 karanfil yağı bak anestezi gibi uyuşturuyor kesinlikle kullan pişman olmazsın ben de hamileligim de çok çektim disten bildiğiniz şifa gibiydi karanfil yağı ayıran disinizin üstüne damlatin bekleyin zararı da yok
esoerlk55 Kadnag damlatıyorum ama anlık kesiyor benim neden öyle anlamadım benim biraz iltihaplanmış galiba