Temmuzmucizesi26 dediğim gibi ben istisnai bir durumum😊 ilk doğumum kendi sancımla ve 3 saat sürdü toplam. Kolay oldu. İkinci zor oldu. 39+4.düm. doktorum 3 güne kadar olmazsa gel yatış suni verelim dediler. Gittim hemen muayene 3 cm acilmam vardı. Bebekte iyiydi. Madem eve yollayıp sancini bekle deselerdi demediler. Suni vermekten vazgeçtiler ama alttan fitil verdiler yumuşama olsun diyeymiş. Bunda toplam 2 saat sürdü doğumum. İkinci doğumda kesi yapilmazmis diye duydum. Sırf alttan muayene etmesinler diye odamda sancimi çekebildigim kadar çektim. Cekemedigim yerde çağırdım. 7 cm dediler. Odamda değil başka odada açılma muayenesi yapildi. O odadan diğer odaya geçene kadar 8 cm oldu. Hızlı acilmam vardı. Suyumu patlattılar hemen doğum başladı. Elini orda hissediyorum ebenin. Elini soktu çünkü. Bütün yirtılmalari hissettim şaka gibi resmen. Acı biberden fazla yandı. Değişik acı. Orda ilk aklım çıktı işte. Bunla kalmayı tercih ederdim. Kesi yapılsa canım yanmazdi. İlkinde öyleydi hiç hissetmedim birşey. Sonra dikiş için iğne yapıldı. Bir kaç yere yaptı biliyorum. Diktiler hissettim yok böyle acı. Bırakın dedim. Makata doğru yirtik oluşmuş. Kalın deri orası oraya geçirmeye kalktı cart curt. Bayıldim sanıyorum ağrıdan acidan. Yokkkk. Dikiş bitti. Sonumdan mi parça mi geldi öyle anladım. Dikişli yere defalarca elini soktu abartmiyorum kolunu soktu resmen. Her sokmasında içimi sıyırdı attı parçaları. Düşünün bu travma ile bebeği koydular göğsüme dokunmak istemedim. Bu son cümleden başka söyleyecek sözüm kalmadı. Alın bunu üstümden dedim sadece. Yine diyorum okuyanlar olacak bunu. Herkesde aynı doğum hikayesi yaşanmıyor. Dedim ya mesela ilk dogumumda kısa sürdü çok güzel geçti. Hiç birşey anlamadım. Dikisleri hissetmedim. Hatta dikişlerimin olmasını bile anlamadım rahatsızlık sıfırdi. Ertesi gün evi temizledum yemeğimi yaptım.