esraEb Ftmozby123 ben hamilelik boyunca 10 kilo yemişimdir herhalde. Normalde de çok severim ama hamilelikte biraz abartmış olabilirim 🙈😄
Ftmozby123 esraEb bende normalde cok severdim zaten şimdi de aklımdan çıkmıyor böyle olunca da yemesem sanki olmazmış gibi geldi
Paronayanne Ftmozby123 bende hamilelikte tek aşerdiğim şey diyebilirim. Doktoruma sordum bulgur ve baharat zaten ne olacak ye dedi bende işin suyunu çıkarana kadar yedim 😁
Lumlum Ftmozby123 çiğkögte zincirlerinde sanırım içine msg katıyorlar o yüzden oldukça az yemek daha iyi olur