birmeleginannesi_ boş gebelikden korkmanıza gerek yok şöyle regl tarihini baz alarak haftalık hesaplaması yapılıyor ya bu yanlış geç döllenmede olabiliyor ben 6+3 diye gittim son adet tarihime göre doktor sizinki baya büyümüş dedi ve 8 haftalık olduğunu öğrendim ama ben regl oldum dedim olabilir bazı hamileliklerde regl olabiliyormuş ve kalp atısınıda duydum kendinizi strese sokmak yerine dua edin Allah hayırlara yorsun inşAllah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin güzel annişler