pmedic112 benim de 2.5 yaşında bir kızım var❤️🙏 şimdi çift yumurta ikizlere hamileyim. 11. Haftadan itibaren üç doktor bir kız bir erkek sonra arada iki kız deyip duruldu. En son gittiğim Doktor yüzde yüz ikiside kız dedi 17. Haftamdi bende artık kızdır diye düşünüyorum ve isim arıyorum. Ha gönül bir kız bir erkek isterdi elbet ama çok şükür yinede minnoslarim sağlıklı bir şekilde dogsunlar ins🙏🙏🌸