Ygmr12 Merhaba herkese 24.haftada karin altinda, rahimde sanki baski ve agri hisseden var mi? Birkac gun once doktor rahim agzi kapali dedi istirahat verdi. Oyleyse sebebi ne olabilir ayni durumu yasayan var mi?