songul_21 Dünden beri hareketlerinde azalma var. Yeni yeni hissetmeye başladım bugün. Biri çok yukarda gibi hissediyorum göğsümün hemen altında diğeri de aşağı inmiş gibi normal mi
Ozlem_032 songul_21 ah canımm 19 haftalık hareketleri sanki azaldı ve karnımın yukarısında nefes dahi alamaz hale geliyorum şişiyorummm
songul_21 Ozlem_032 27 hafta oldum nerdeyse tek yumurta ikizi olduğu için erken doğum riski var o yüzden korkuyorum