K-Canseven Kızlar ilk bebeğim kız idi. 39+5’de suyumun gelmesiyle doğdu. Şimdi oğlumu bekliyorum. Sizlerin tecrübelerini merak ettim. İki doğumunuz da aynı günlerde mi oldu? Bir de iki doğumda aynı şekilde mi başladı? Su gelmesiyle ya da sancıyla ? 🌸
UmmNasuh K-Canseven ilk doğumumda nişanım gelmişti doktora gittiğimde 2 cm açılmam vardı suni sancıyla doğuma alındım ikinci doğumum da evde doğum sancılarım başladı hastaneye vardığımda açılmam 9 cm olmuştu kendi sancilarimla doğurdum ikinci doğumum daha kolay oldu
ikiprensannesi53 Asus1 ilkinde acmislardi ikinmayi beceremedim çünkü mecbur bebeği çıkarmak zorundalardi ama hiç bisey hissetmedim o haldeyken
UmmNasuh Asus1 ilkinde kendi yırtıldı doktorum ufak bir yırtılma dedi birkaç dikiş attım dedi ikincisinde hiç olmadı çok şükür
ikiprensannesi53 K-Canseven ilk doğum 39+4 su gelişi ile oldu ikinci doğum 40+1 bebek gelişmesi durduğu için suni sanciyla doğum yaptım
Asus1 ikiprensannesi53 benim dikişler tutmadı bir daha diktiler falan bir çok sıkıntı yaşadım da savcıdan doğumdan korkmuyor ondan korkuyorum maalesef
ikiprensannesi53 Asus1 benimde yapım çok kötüymüş ilk doğumda diktiğim yer atıyor tutmuyor demişti 5 dikişler sonlandı ilk doğum
Aysegull_t K-Canseven Benim ilk oğluma suyun azalmış dediler 40+7 yatışım yapıldı ertesi gün doğurdum Kizimdada 40+2 nişanım gelmisti hastaneye gidip bir saat sonra doğum yaptım ikinciler daha kolay oluyor bence sıra üçüncüde nasip olursa oda kendiliğinden çıkar heralde 😅
12hafsagunkokkaya96 Aysegull_t bnmde 3. Olcak ama acaba sezeryan mi olsam diyorum ..anksiyete var dogumlarimin arası cok yakın 2019-2021//3. Numaram da 2024 14 subatta doğum
Aysegull_t 12hafsagunkokkaya96 Benimde oğlum 2019 kızım 2022 şimdiki de 2024 Mayıs ortası felan hemen hemen aynı anksiyete ne canım
Asus1 Nesli46 canım peşine bölgene biraz kesik atıyorlar bebek kolay çıksın diye genelde tombik ise bebek yapılıyor ya da ilk doğumlarda ne yazık ki bazıları alışkanlık yapmış çok sevindim senin adına en doğal doğum aslında seninki
12hafsagunkokkaya96 Aysegull_t kaygı bozukluğu 🥴ilk hamilelikte normal doğum istemiyordum çevrenin baskısı ile normal oldu (hamilelikte normal doğum stresini çok kaygilandim )o yüzden anksiyete ve depresif bozukluk oldu😭
Aysegull_t 12hafsagunkokkaya96 Yaa geçmiş olsun ama sana tavsiyem normal giderse herşey boşver sezeryan olma bence sezeryani neden istiyorsun
12hafsagunkokkaya96 Aysegull_t hacamat olayım diyorum içim ferahlasin istiyorum rahatlamak istiyorum gerginim