Aysenurs Ya tabii ki en güzeli hicbir müdahale olmadan normal doğum yapabilmek ama bazen durum sezeryanı gösterebiliyor. Bazen de anne çok sancı çektiği için dayancak gücü kalmayacak gibi olup mecburen istiyor bu iğneyi. Artk duruma göre bakarsınız siz de. Zaten 4- 5 cm iken yapılıyor . O zamana kadar zaten çok acı çektiniz ve ben yapamam dediniz yaptırırsınız iğneyi.