Anneadayiii__ sezaryen de ki bastırma acıtır normal doğum da ki acıtmaz bence sezaryen de de genelde çoğu hastane de yapmıyorlar bende yapmışlardı ben epidural anestezi olmamıştım genel anesteziydi o yüzden bastırınca hissettim çok ağrı epidural olsaydı uyusuk olduğu için hissetmezdim yani sezaryen de ki bastırma acıtıyor sadece normal doğumda ki değil