Kaçta tahmını doğum olur arkadaşlar 🥰su an doğum pozısyonunda degılmıs sezeryan gebellıkle 38 haftada alıyorlar ama bazen ısyan edıp hemen doğsun ıstıyorum bazende doğmasın o kadar alısmısımkı karnımda olmasına şankı hep boyleymısım gıbıyım 🥹🥹🥹korkuyorum çok hemde