Ben 37. Haftamdayım ve normal doğum yapacağım inşaAllah. Evet doktorlar sorumluluk almıyorlar özelde bir doktor buldum o da doktorların sorumluluk almadığını söylüyor. Bence de öyle. Gerçekten bir risk varsa bişey diyemem ama olabilir demek bi risk değil. Başından beri sırf karnımızda iki tane bebek var diye riskli gebe olduğumuz söyleniyor ve sorduğum soru “ne gibi bi risk var?” Oluyor. Cevap yok.şeker, tansiyon, kordon dolanması, makat geliş, bunların hepsi tekil gebeliklerde de baya bi mevcut görüyoruz. Allah hepimize hayırlısıyla normal doğumlar nasip etsin.