Kızlar sanırım grip oluyorum şuanlık sadece boğaz acısı yanması var ama ilerlemesin istiyorum yoksa ben çok kötü geçiriyorum grip olunca :(( ilerlemesi için ne yapmalıyım sizce doğal şeyler söyler misiniz bana nane limon tüketsem bebeğe zararlı mıdır