kızlar 6aylık hamileyim 15 kilo aldım şimdiden. Şimdi biraz frene basmaya çalışıyorumda bakalım nolucak. Herneyse evde hiç giymediğim çok güzel bi elbisem var hastane çıkışı için giumek istiyorum . Küçük bi çekim olmasını istiyorum. Kıyafetim belden bol gelen bi elbise bugün giydim ve elbise tam üstüme oldu herhakde belimden almamışım kiloyu. Sormak istediğim şu ki acaba ben hastane çıkışına hiye bilirmiyim elbiseyi. Yani doğumdan 4 gün sonra karnımız 6 aylıkdaki gibimi oluyo yoksa daha fazlamı?