Nevammm ama bebek kanalda mi birde o var kanaldaysa suniyle açılma olur ama kanalda değilse açılma zor demişti boktorum boşu boşuna bebise stres veririz suni sanciyla buda kaka yapmasına sebep olur demişti ki ben 42 ye kadar bekledim 1 buçuk santim açıklıkla ama bebeğim kanalda bile değildi