edasontr hımm anladım şimdi. İşte gün içi olunca geç alıyorlar genelde ama mesai çıkışına yakın olunca beklememiş. Bizim burada aile hekimi öyle, sabah 1 saat geç geliyor çıkışta da 1 saat erken çıkıyor. Öğle arasına yine yarım saat erken çıkıp yarım saat geç geliyor. Öyle böyle mesaiden yiyor yani bazıları.
Siz bence direkt başka doktora alın. Bu doktor ters biri belli ki.